Citat fra: D 826 Dato 10/06-22, 15:58Det er den løsning, som man de sidste mange år har brugt.
Citat fra: Michael Deichmann Dato 10/06-22, 16:31Citat fra: D 826 Dato 10/06-22, 15:58Det er den løsning, som man de sidste mange år har brugt.Ikke desto mindre har det tidligere været grundlag for en større debat her på "kanalen" om hvordan det ville forløbe.
Citat fra: Anders Larsen Dato 21/06-22, 08:37Forskellen er vel også at DSB har haft ferie køreplan med timedrift de sidste mange år.
Citat fra: thomastog Dato 21/06-22, 09:39Jeg tror vi skal mange år tilbage, for at finde egentlige sommerkøreplaner (formoder der er det du mener med "ferie køreplan") hos DSB.De sidste mange år, har der kun været ét køreplansskift pr år, medio December. Altså samme køreplane (plus/mins sporarbejde) hele året.
Citat fra: RasmusD Dato 21/06-22, 10:07Citat fra: thomastog Dato 21/06-22, 09:39Jeg tror vi skal mange år tilbage, for at finde egentlige sommerkøreplaner (formoder der er det du mener med "ferie køreplan") hos DSB.De sidste mange år, har der kun været ét køreplansskift pr år, medio December. Altså samme køreplane (plus/mins sporarbejde) hele året.Ikke desto mindre har DSB neddroslet trafikken i sommerferien, fx med færre myldretidsafgange og den slags.
Citat fra: thomastog Dato 21/06-22, 09:39Citat fra: Anders Larsen Dato 21/06-22, 08:37Forskellen er vel også at DSB har haft ferie køreplan med timedrift de sidste mange år.Jeg tror vi skal mange år tilbage, for at finde egentlige sommerkøreplaner (formoder der er det du mener med "ferie køreplan") hos DSB.De sidste mange år, har der kun været ét køreplansskift pr år, medio December. Altså samme køreplane (plus/mins sporarbejde) hele året.
Julekalender på DANSKmodel.dk
SVJMJK - Videoovervågning, 230V og Troldhede
SVJMJK Elektrikere og tømrere arbejder hårdt + andet!
Heljans postvogne opgradering (svar)
Heljans postvogne opgradering
På Sporet Af 2022. Pris 240 kr.