Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- S-Tog holde tider
S-Tog holde tider
Af D1ll4nd. I dag 10:34.
Jeg er i gang med at lave en avanceret køreplan til S-tog i TS Classic, og jeg har brug for at vide hvor længe toget holder på hver station. Linje B specifikt.
Er der nogen der kan hjælpe :)

Citat fra: D1ll4nd Dato I dag 10:34Jeg er i gang med at lave en avanceret køreplan til S-tog i TS Classic, og jeg har brug for at vide hvor længe toget holder på hver station. Linje B specifikt.
Tror bare det er så kort tid som muligt, men nu har jeg aldrig kørt med S toget og har kun kørt med undergrundsbanen.

S-Tog holde tider
Af andersj, Aalborg. I dag 11:35.
Du kan finde holdetiderne i denne tjenestekøreplan fra 2022 - https://issuu.com/kollektiv2000trafik2022dk/docs/tks22_1_ver1

På linje B er det mellem 15 og 30 sekunder, undtagen København H med 60 sekunder.

Anders

Citat fra: mgameing123 Dato I dag 11:26
Citat fra: D1ll4nd Dato I dag 10:34Jeg er i gang med at lave en avanceret køreplan til S-tog i TS Classic, og jeg har brug for at vide hvor længe toget holder på hver station. Linje B specifikt.
Tror bare det er så kort tid som muligt, men nu har jeg aldrig kørt med S toget og har kun kørt med undergrundsbanen.

jamen... så er du da virkelig kvalificeret til at svare på spørgsmålet...

S-Tog holde tider
Af nielsm. I dag 17:14.
Hvis det er Dovetail Train Simulator Classic du sidder med, så vil jeg egentlig bare sige "held og lykke" - det jeg husker fra den gang jeg sad med det spil og forsøgte at bygge køreplaner til scenarier var at man ikke kunne lave en holdetid kortere end 45 sekunder. Desuden så var det svært at overtale computerstyrede tog (dvs. alle andre end det spilleren kører) til at følge meget stramme krydsninger. Bemærk at det er omkring 10 år siden jeg sidst sad med det, så det kan være de har forbedret nogen af de områder siden da.

Generelt så prøv at lægge køreplanen efter afgangstidspunkterne, og lad ankomsttiderne følge dem. Men du risikerer stadig at spillet pålægger spilleren en minimum holdetid der er længere end den ville være i virkeligheden.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak