Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- C Rail Safety
C Rail Safety
Af banemanden. 17/03-25, 22:38.
Ved lidt omvejen og ved et tilfælde så jeg, at 7 medarbejdere fra C Rail Safety på LinkedIn melder, at de er open to work og at de er klar til at arbejde fra dags dato.

Jeg vil ikke spekulere og kender ikke nogle af disse personer personligt, men synes alligevel det stikker lidt ud når alt i virksomheden bliver ryddet. Er de gået konkurs?

C Rail Safety
Af RasmusD. 17/03-25, 22:50.
Det ser sådan ud: https://auktioner.dk/konkurs/s/c-rail-safety-aps

CitatStatstidende
Ved dekret af 20250313 har Retten i Roskilde taget C RAIL SAFETY ApS under konkursbehandling efter begæring modtaget den 04.03.2025. Selskabet har hjemsted i Ringsted Kommune og har drevet virksomhed fra adressen Haslevvej 24, 4100 Ringsted. Kurator er advokat Søren Storgaard, Bag Haverne 32, 4600 Køge. Eventuel anmodning om valg af kurator og kreditorudvalg skal fremsættes skriftligt over for skifteretten senest 3 uger efter denne bekendtgørelse. Enhver, der har fordring eller andet krav mod skyldneren, opfordres til inden 4 uger efter denne bekendtgørelse til boets kurator at anmelde sit krav opgjort pr. 13.03.2025. Anmeldelsen bør være vedlagt dokumentation for kravet. Retten i Roskilde, den 13.03.2025.

C Rail Safety
Af banemanden. 18/03-25, 13:25.
Citat fra: RasmusD Dato 17/03-25, 22:50Det ser sådan ud: https://auktioner.dk/konkurs/s/c-rail-safety-aps

CitatStatstidende
Ved dekret af 20250313 har Retten i Roskilde taget C RAIL SAFETY ApS under konkursbehandling efter begæring modtaget den 04.03.2025. Selskabet har hjemsted i Ringsted Kommune og har drevet virksomhed fra adressen Haslevvej 24, 4100 Ringsted. Kurator er advokat Søren Storgaard, Bag Haverne 32, 4600 Køge. Eventuel anmodning om valg af kurator og kreditorudvalg skal fremsættes skriftligt over for skifteretten senest 3 uger efter denne bekendtgørelse. Enhver, der har fordring eller andet krav mod skyldneren, opfordres til inden 4 uger efter denne bekendtgørelse til boets kurator at anmelde sit krav opgjort pr. 13.03.2025. Anmeldelsen bør være vedlagt dokumentation for kravet. Retten i Roskilde, den 13.03.2025.

Du var bedre til infoen end jeg. Tak for besked

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak