Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Søges: Billeder af det nye togværksted i Århus
Hej. Er der nogen herinde som har været forbi det nye togværksted i Århus, som også ligger inde med lidt billeder derfra?

Mvh
Thomas

Citat fra: Thom32 Dato 23/02-25, 09:44Hej. Er der nogen herinde som har været forbi det nye togværksted i Århus, som også ligger inde med lidt billeder derfra?

Ta' med på besigtigelse (p.t. venteliste): https://ida.dk/arrangementer-og-kurser/arrangementer/besog-pa-dsbs-ic5-vaerksted-i-brabrand-358526 .

Man kan i øvrigt være medlem af IDA Rail uden at have ingeniørbaggrund, og medlemmer af NJS kan deltage i IDA Rail arrangementer og vice versa.

M.v.h.
Niels

Jeg var forbi i oktober, men det er ikke meget man kan se fra offentlig vej udover selve bygningen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Anders

Citat fra: andersj Dato 23/02-25, 10:55Jeg var forbi i oktober, men det er ikke meget man kan se fra offentlig vej udover selve bygningen.
Det er ikke så ulig hvad man kan se fra kontorbygningen i nærheden. Jeg gætter på at udsigten til sporområdet er bedst fra broen på Espenhøjvej, men det er noget tid siden jeg cyklede over den...

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak