Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Ribe station (+1 foto)
Ribe station (+1 foto)
Af T. Rithmester, Struer. 16/02-25, 23:25.
Ribe station som helhed afventer en senere tur :-)
Men lidt billeder blev det da til på denne tur.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ribe station set fra området omkring remisen i retning mod Tønder. 15. februar 2025 (tdr)

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Ribe station (+1 foto)
Af Ishøy, Slagelse. 18/02-25, 14:30.
Flot foto!

Jeg var der også for 1 år tilbage.

Mvh Poul Ishøy

Citat fra: T. Rithmester Dato 16/02-25, 23:25Ribe station som helhed afventer en senere tur :-)

"Ribe Station som helhed" må som minimum omfatte et "solsæt" i Ribe Bryghus i den gamle remise (solæg, snaps og fadøl, deres Vadehavsbryg kan anbefales), og et besøg i den nyåbnede cafe i det gamle pakhus længst til højre i billedet. Begge bygninger er smukt og pietetsfuldt restaurerede - især pakhuset er imponerende.

Ribe station (+1 foto)
Af Niels Munch. 18/02-25, 17:14.
..... også sidste sommer:

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ribe St., AR 1011 mod Esbjerg, 08.07.2024 (nm).

I øvrigt gør belysningsstanderne, at det er lidt bøvlet at fotografere tog fra perron 2.

M.v.h.
Niels

Ribe station (+1 foto)
Af T. Rithmester, Struer. 18/02-25, 17:41.
Citat fra: Niels Munch Dato 18/02-25, 17:14..... også sidste sommer:

Ribe St., AR 1011 mod Esbjerg, 08.07.2024 (nm).

I øvrigt gør belysningsstanderne, at det er lidt bøvlet at fotografere tog fra perron 2.

M.v.h.
Niels

Ja, de var der også ved mit sidste besøg på stationen for rundt regnet 10 år siden.
Jeg skulle have gjort mere ud af det ved mit besøg i 2008, men sådan er det jo altid nemt at være bagklog  ;D

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Gå op Sider:[1]

Jernbanebøger

Der kommer tog

Der kommer tog. Pris 270 kr.

Læs mere
DSB MO 1872

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak