Citat fra: steenth Dato I dag 09:27Citat fra: tgsen Dato 23/04-25, 16:08Citat fra: steenth Dato 23/04-25, 15:39Tja. Hvor er de passager? Der er ikke engang en busrute den vej.... Måske findes de i din livlige fantasi... For alle forslag til rejser mellem Nakskov og Svendborg går via Storebælt...
Jeg har tænkt mig at når den er færdig skal den medtages i Rejseplanen. Så kommer der også rejseforslag den vej.
Du svarer ikke på, hvor de passager skal komme fra.
Jeg har tænkt mig at dem der skal til Fyn kommer fra Lolland og dem der skal til Lolland kommer fra Fyn.
CitatMen ligner at du lever i en drømmeverden, hvor alt kan lade gøre.
Jeg tror det kan lade sig gøre ved at tunnelementer bliver sænket mellem Langeland og Fyn, og mellem Lolland og Langeland i stedet for mellem Lolland og Femern som i dag.
CitatFor du vil meget gerne snakke om dine mange projekter, som kun findes i din fantasifulde verden.
Nemlig fordi hvis de bliver gennemført, findes de også i virkeligheden.
CitatOg så i en tråd som har overskriften "Region Sjælland vil have direkte togforbindelser til København fra Nakskov". Det emne forholder du overhoved ikke til.
Ja, jeg glemte desværre at nævne at der burde være tog Odense - Svendborg - Rudkøbing - Nakskov - Nykøbing F - København, som ville løse det problem. Det var en fejl.
CitatOg det er samme med de mange andre gange du kommer med dine fantasifulde projekter. Du forholder dig aldrig til emnet.
Det er da ikke rigtigt. De ville løse emne-problemet, som f.eks. det gør her.