Arriva, DSB, Rejseplanen og tjenestekøreplanen kalder standsningsstedet "Herning Messecenter". Selv kalder standsningsstedet sig for "
MESSECENTER HERNING" og tillader sig endda at anvende et design, som intet har med det nuværende "korrekte jernbanedesign" at gøre.
Det skyldes formentlig, at de entreprenante uldjyder har haft mere end en finger med i spillet, da standsningsstedet i tidernes morgen blev finansieret og etableret.
Der er i øvrigt ikke sket meget på stedet, når man sammenligner med Thomas Rithmesters billeder fra 2012 i denne gamle tråd:
https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?mode=thread&id=52777#p52777Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
18. maj 2022. Herning Messecenter set fra nordøst mod sydvest. Perronen (den til højre i billedet) er nok en af de ringeste på Banedanmarks net - den er opbygget at gamle betonsten fra overkørsler og ovenpå belagt med et lag tynde brædder, der i våd tilstand er så glatte, at hele molevitten er belagt med hønsetrådsnet. I øvrigt inkluderer perronen en højdeforskel på et par centimeter i perronens længderetning ca. midt på perronen. Fotograf: Thomas Boberg Nielsen.