Citat fra: lomse Dato 14/12-24, 18:02Citat fra: Ncard00 Dato 14/12-24, 16:01Så er første El-tog til Holbæk kommet frem på Lejre station i Mittog appen, og det er selvfølgelig Vectron som får fornøjelsen, som det kan ses herunder:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Hvordan ser du hvad litra der køres med?
( er bare nysgerrig)
Det står der heller ikke, men man kan se det ud fra grafikken.
Her kan man fx se at det er Vectron + DD vogne, fordi den første "vogn" er grå, og ikke har noget nummer, altså må det være et lokomotiv som man ikke kan gå ind i som passager.
Dernæst kører Vectron normalt enten med 4 eller 5 DD vogne, og her er der 4.
Og sidst men ikke mindst, så findes flexrum altid i vognen længst fra lokomotivet, flexrummet er nederst, og 1. klasse er øverst.
Egentlig bør der også, i vogn 12 som vognen hedder her, være et "stillezone" symbol, da denne findes nederst i vogn 12.
Og så er man ved at ombygge stammerne, så ihvertfald dem med 5 vogne får et nyt stort flexrum i midterste vogn nederst, så vidt jeg husker, det må du ikke holde mig op på. Det halve flexrum nederst for enden bliver ofte hurtigt fyldt, ligesom i S-togene, så derfor skal DD vognene, ligesom S-togene, også have et stort flexrum, hvilket forhåbentlig betyder permanent gratis medtagning af cykler i fremtiden, håber jeg personligt på.
Så prøv at lægge mærke til, når du tager toget, hvordan grafikken ser ud for de forskellige togtyper, eller screenshot det og skriv ned hvad du kørte med, så lærer man efterhånden hvilke typer tog som har hvilken type grafik