Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Humlum 2024
Humlum 2024
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 18/11-24, 14:05.
Hermed et par friske sommerbilleder fra Humlum.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Humlum 2024
Af Niels Munch. 18/11-24, 17:10.
Tak for kigget; der er ændret på overkørselsanlægget, siden jeg kom forbi den morgenstund:

Humlum St. 15.09.2018 (nm).

M.v.h.
Niels

Humlum 2024
Af Ove Nygaard, Fredericia. 18/11-24, 18:50.
Citat fra: Niels Munch Dato 18/11-24, 17:10Tak for kigget; der er ændret på overkørselsanlægget, siden jeg kom forbi den morgenstund:

Humlum St. 15.09.2018 (nm).

M.v.h.
Niels

Også jeg takker for kikket, og til Niels vil jeg nævne, at Humlum aldrig fik det krydsningsspor, som vi både manglede/savnede og havde sagligt brug for "i min tid" i 8. trafiksektion, hvor jeg afløste tid efter anden, da jeg blev forflyttet til Struer som afløser den 1.1.1960 (jeg skulle lige tjene den sidste del af "udstationeringsgodtgørelsen", som indgik i kriteriet for udnævnte afløsere). Vi flyttede i ny lejlighed i Struer i Voldgade, og den lå så højt, at vi fra vores 3. sal havde frit udsyn til Thybanen over "Kilen" (en aflægger af Limfjorden på den vestlige side af dæmningen, som  bar både Thybanen og Hovedvej 11), og jeg kunne med "det blotte øje" fra vores køkken følge togene på Thybanen et godt stykke mod nord. Og nu er det hele "noget helt andet", og det er vi også! :)

Bedste hilsener til både webmaster og Niels af Dragør.
Ove af Erritsø m. v. - 

Humlum 2024
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 19/11-24, 00:37.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 18/11-24, 14:05Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.     
Og flot flagalle i byen i anledning af Jernbanen.dks webmasters besøg.... :-)

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak