Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Trafikpolitik

- Godstog på Vejle Havnbane
Gå ned Sider:[1] 2
Hej guys ved i hvornår godstoget på havnebanen køre på Fredag og i weekenden?

Godstog på Vejle Havnbane
Af RBruns. 19/11-24, 19:46.
Jeg møder den som regel om morgen mellem 0530 og 0630.

DBs trækker MK6xx plejer at holde ved havnevagten, Sydkajen 1.

Ved 6 tiden kommer en af slæberne (MZ) også gerne for at hente/bringe vogne

Så midt bud er, tag ned på havnen ca. 0530 og se om MK´eren er ved havnevagten. Er den der ikke, så er de gået i gang (tidligt).

Evt gå op på banegården.

Der er vidst ikke noget (fast) kørsel/rangering i weekenderne.

Citat fra: RBruns Dato 19/11-24, 19:46Jeg møder den som regel om morgen mellem 0530 og 0630.

DBs trækker MK6xx plejer at holde ved havnevagten, Sydkajen 1.

Ved 6 tiden kommer en af slæberne (MZ) også gerne for at hente/bringe vogne

Så midt bud er, tag ned på havnen ca. 0530 og se om MK´eren er ved havnevagten. Er den der ikke, så er de gået i gang (tidligt).

Evt gå op på banegården.

Der er vidst ikke noget (fast) kørsel/rangering i weekenderne.
Hvad med på eftermiddag? Jeg engang så en tog om eftermiddagen.

Hey guys,

Ja, det er jer, der efterspørger togtider herinde. Får I så taget nogle billeder?

Et forum som dette er ganske egnet til billede-upload, og der er faktisk interesse for dem.

M.v.h.
Niels

Af Svend. 20/11-24, 10:40.
Citat fra: Niels Munch Dato 20/11-24, 10:06Hey guys,

Ja, det er jer, der efterspørger togtider herinde. Får I så taget nogle billeder?

Et forum som dette er ganske egnet til billede-upload, og der er faktisk interesse for dem.

M.v.h.
Niels

Ung med de unge 😀😃🙂

Citat fra: Svend Dato 20/11-24, 10:40

M.v.h.
Niels

Ung med de unge 😀😃🙂

Yup, et desperat men velment forsøg på at ryste betegnelsen "ronkedor" af dig og mig og alle andre, der har kørekort  :)  :D  ;D .

Af Lars. 20/11-24, 14:00.
Citat fra: Niels Munch Dato 20/11-24, 13:50Yup, et desperat men velment forsøg på at ryste betegnelsen "ronkedor" af dig og mig og alle andre, der har kørekort  :)  :D  ;D .

Stadig har...?    ;D

Mvh.
Lars

Citat fra: Lars Dato 20/11-24, 14:00
Citat fra: Niels Munch Dato 20/11-24, 13:50Yup, et desperat men velment forsøg på at ryste betegnelsen "ronkedor" af dig og mig og alle andre, der har kørekort  :)  :D  ;D .

Stadig har...?    ;D

Yup, du er osse velkommen.

M.v.h.
Niels

Nej jeg tager sjældent billeder. Jeg tager kun videoer!

Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 20/11-24, 20:38.
Citat fra: mgameing123 Dato 20/11-24, 15:03

M.v.h.
Niels

Lægger du dem så på Youtube? Eller Vemo? Så ser vi gerne et link her i forum.

Citat fra: Michael Deichmann Dato 20/11-24, 20:38
Citat fra: mgameing123 Dato 20/11-24, 15:03

M.v.h.
Niels

Lægger du dem så på Youtube? Eller Vemo? Så ser vi gerne et link her i forum.
Ja ja hvis jeg lægger det op på YouTube så kan det godt være jeg sender linket herinde hvis jeg magter det.

Citat fra: mgameing123 Dato I dag 08:04Ja ja hvis jeg lægger det op på YouTube så kan det godt være jeg sender linket herinde hvis jeg magter det.

Med den flid, du lægger for dagen herinde, burde det være en smal sag, så det glæder vi os til.

Citat fra: Niels Munch Dato I dag 08:16
Citat fra: mgameing123 Dato I dag 08:04Ja ja hvis jeg lægger det op på YouTube så kan det godt være jeg sender linket herinde hvis jeg magter det.

Med den flid, du lægger for dagen herinde, burde det være en smal sag, så det glæder vi os til.
Ok men ved i hvornår der kommer en Havnebane tog? Jeg har selv ingen idé.

Af RBruns. I dag 12:59.
Seneste redigering: I dag 13:04 af RBruns
Citat fra: mgameing123 Dato I dag 08:32
Citat fra: Niels Munch Dato I dag 08:16

Ok men ved i hvornår der kommer en Havnebane tog? Jeg har selv ingen idé.

Jeg har svaret længere oppe i tråden. (Første svar).

Den er nemmest at fange om morgenen mellem 0530 og 0700 nede ved havnevagten, og ellers oppe på banegården.
Mellem 0600 og 0630 holder der ofte en slæber (MZ) oppe på banegåden.

Citat fra: RBruns Dato I dag 12:59
Citat fra: mgameing123 Dato I dag 08:32Ok men ved i hvornår der kommer en Havnebane tog? Jeg har selv ingen idé.
Jeg har svaret længere oppe i tråden. (Første svar).

Og spørger har antydet, at han ikke kan komme op om morgenen ;D .

Gå op Sider:[1] 2
Billige jernbane T-shirts

Veterantog kalender

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak