Den Blå Bro over Gudenåen ved Randers er i dag alene tilgængelig for fodgængere og cyklister.
Den blev tidligere brugt til
Randers-Ryumgård-banen, hvor den var i brug frem til 1991. Den blå Bro kunne alene klare et akseltryk på 16 ton.
Banen til Ryumgård blev nedlagt i 1971, men frem til 1993 var der stadig forbindelse til Pindstrup, de sidste år via den anden blå bro over Gudenåen.
Området er i dag et rekreativt område samtidig med at det indgår i klimasikringen ved Gudenåen.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Den Blå Bro
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Det er en flot konstruktion
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Det oprindelige trace er i dag asfalteret
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Det omlagte trace fra 1991 er i dag en grussti
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Stump af jernbaneskinner
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Tilslutningen til længdebanen Aarhus-Randers
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Den nye Blå Bro
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Undersiden af den nye bro
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.IC3 5068 kører over broen
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.I en villahave ved siden af broen står en gammel godsvogn. Jeg kunne dog ikke se dens nummer.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.