Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Hvor har jeg nu været?
Hvor har jeg nu været?
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 8/11-24, 13:47.
Skal man gå til højre eller til venstre, hvis man skal med toget?

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Hvor har jeg nu været?
Af Mikkelhk, Lunderskov. 8/11-24, 16:22.
Man kan måske gå et kort stykke hen til Slottet (både seværdigheden og vejen) fra Jernbanegade?

Hilsen Mikkel

Hvor har jeg nu været?
Af larsht, København. 8/11-24, 16:29.
Her vil jeg altid anbefale at gå til venstre i dette 3480-agtige nabolag  8)

Mvh
Lars

Hvor har jeg nu været?
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 9/11-24, 10:35.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato  8/11-24, 13:47Skal man gå til højre eller til venstre, hvis man skal med toget?

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Hvis man går til venstre ad Stationsvej, kommer man til (man tror det er løgn) Banegaardsvej!

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Hvor har jeg nu været?
Af Leif Jørgensen, Hedehusene. 9/11-24, 11:10.
Haa do wot i Hobrow?

Med venlige hilsner
Leif Jørgensen

Hvor har jeg nu været?
Af Krabsen. 9/11-24, 11:19.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato  8/11-24, 13:47Skal man gå til højre eller til venstre, hvis man skal med toget?
Skal man være krakilsk, skal du vel hverken gå til højre eller venstre, men baglæns  ;)

Citat fra: Krabsen Dato  9/11-24, 11:19Skal man være krakilsk, skal du vel hverken gå til højre eller venstre, men baglæns  ;)

Nok en go' idé *StreetView*.

Hobro 2024
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 9/11-24, 12:00.
Citat fra: Krabsen Dato  9/11-24, 11:19
Skal man være krakilsk, skal du vel hverken gå til højre eller venstre, men baglæns  ;)

Det var et trickspørgsmål - Hobro og baglæns er det rigtige svar.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Hvor har jeg nu været?
Af Krabsen. 10/11-24, 10:33.
Apropos Hobro: Kender nogen status på den 'kongelige ventesal' - er der noget tilbage?

Gå op Sider:[1]
Med P 917 over Sjælland
Med P 917 over Sjælland

Lars B. Christensen har igen været i avisarkivet og har fundet denne levende beretning i Dagens Nyheder en søndag i 1935. I artiklen beskriver journalisten, hvilken oplevelse det var, at køre med på maskinen fra København til Korsør.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak