Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Trafikpolitik

- InterCityLyn+ spørgsmål omkring kørsel
Hejsa her i Forum.  ;D

Så jeg sad og kiggede på køreændringer på Trafinfo Appen, og så at ICL+ først vender tilbage 9. December. Men eftersom jeg selv er på efterskole, kan jeg og en ven ikke filme toget før fredag. Så jeg kiggede lidt på den sidste ICL+ afgang 16:22 fredag den 13. December, og undrede mig over hvilken bane afgangen tager, via Ny Bane  (Køge Nord) eller via Gammel Bane (Roskilde).

(ps, vidste ikke hvor tråden kunne passe ind, så man er velkommen til at flytte den til det rigtige sted, hvis man kan).

Hvis du ser i Rejseplanen, står der at toget har lav indstigning - dvs. det køres planmæssigt med IC4/MG, som ikke kan køre på ny bane. Trykker man på kortet i Rejseplanen viser det også at toget kører over Roskilde. (De gange jeg har kørt med et ICL+, har det altid været med et IC4)

Citat fra: jacobchristensen Dato  6/11-24, 18:57Hvis du ser i Rejseplanen, står der at toget har lav indstigning - dvs. det køres planmæssigt med IC4/MG, som ikke kan køre på ny bane. Trykker man på kortet i Rejseplanen viser det også at toget kører over Roskilde. (De gange jeg har kørt med et ICL+, har det altid været med et IC4)
Jeg så faktisk godt detmed kortet, missede dog lavgulvsindgang, men jeg har nogle gnage haft problemet at kortet viser noget, men at afgangen på et tog har været noget andet. Så var bare ikke helt sikker om det nu stemte helt. Men tak for o
oplysningen.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak