Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Togtrafik infoappen “Trafinfo” virker nu igen
Har tidligere delt den virkelig gode danske togapp "trafinfo" herinde, men skrev for nylig at indlægget skulle slettes, da appen ikke længere var tilgængelig.

Nu virker appen dog igen, både til Android og iOS, samt web udgaven, som jeg linker til herunder sammen med Android appen. Appen er privatudviklet, og gratis at bruge, helt uden reklamer.

Og hvad synes i egentlig om den, jer som brugte den før?

http://trafinfo.jbr.dk/

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jbr.trafinfo

Ud fra et hurtigt kig på hjemmesiden har jeg et meget godt førstehåndindtryk. Den gør det nemt hurtigt at få et overblik over trafikændringer og -forstryrrelser.

Trafikinformationen bliver jo aldrig bedre end den kildeinformation, der er. Og her er jo stadig et problem med at få ordentlig information ud fra Banedanmark, især ved uregelmæssigheder.

Men jeg savner stadig en app, der er pendlervenlig, forstået på den måde, at den "ved", hvor jeg plejer at køre og hvad tid, og dermed kan give information/notifikationer om forsinkelser og aflysninger på de tog og den strækning, jeg plejer at køre.

Luksus vil jo være, at den også kan regne ud, at et nedbrudt tog på strækningen kan have indflydelse på det tog, jeg skal med ;)

Citat fra: Togiudlandet Dato  4/11-24, 08:43Trafikinformationen bliver jo aldrig bedre end den kildeinformation, der er. Og her er jo stadig et problem med at få ordentlig information ud fra Banedanmark, især ved uregelmæssigheder.

Men jeg savner stadig en app, der er pendlervenlig, forstået på den måde, at den "ved", hvor jeg plejer at køre og hvad tid, og dermed kan give information/notifikationer om forsinkelser og aflysninger på de tog og den strækning, jeg plejer at køre.

Luksus vil jo være, at den også kan regne ud, at et nedbrudt tog på strækningen kan have indflydelse på det tog, jeg skal med ;)

Synes du skal skrive denne feedback til udvikleren, og se om ikke han kan få noget af det du nævner med i appen.

Gå op Sider:[1]

Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak