Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Søger billede
Søger billede
Af Stennicke. 14/10-24, 20:24.
Hej folkens

Jeg har spurgt museet om de skulle ligge inde med et billede af denne reklamekampagne fra DSB I forbindelse med åbningen af banen til Kastrup lufthavn.

Museet har desværre ikke selve plakaten. Men hun henviste mig til plakatmuseet i Den gamle by også vores skønne forum her

Hilsen Emil, Aarhus

Søger billede
Af Niels Munch. 14/10-24, 21:46.
Hej Emil,

Det kunne tænkes, at der er hjælp at finde på det historiske forum.

M.v.h.
Niels

Søger billede
Af andersj, Aalborg. 14/10-24, 21:47.
Plakaten hang stadig på Viborg station i 2012: https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=57079

Anders

Søger billede
Af Leif Jørgensen, Hedehusene. 15/10-24, 12:39.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Det er godt nok ikke et billede af plakaten men et udklip fra et eller andet reklamemagasin i A5-format. Men motivet er det samme.

Med venlige hilsner
Leif Jørgensen

Søger billede
Af Stennicke. 15/10-24, 13:02.
Citat fra: Leif Jørgensen Dato 15/10-24, 12:39Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Det er godt nok ikke et billede af plakaten men et udklip fra et eller andet reklamemagasin i A5-format. Men motivet er det samme.

Med venlige hilsner
Leif Jørgensen

Super fint Leif
Det kan jeg godt bruge
TAKKER

Søger billede
Af steenth. 15/10-24, 13:25.
Citat fra: Stennicke Dato 14/10-24, 20:24Hej folkens

Jeg har spurgt museet om de skulle ligge inde med et billede af denne reklamekampagne fra DSB I forbindelse med åbningen af banen til Kastrup lufthavn.

Museet har desværre ikke selve plakaten. Men hun henviste mig til plakatmuseet i Den gamle by også vores skønne forum her

Hilsen Emil, Aarhus

Det kongelige bibliotek har Småtryksamlingen. Ikke alt er registret, men kunne ligne at de har del styr på DSB materiale, når de bruger et DSB tryk på forsiden..

Mvh
Steen

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak