Citat fra: Niels Bak Dato I dag 18:29GoCollective har selv peget på den renovering af togene, som er i gang, som den anden årsag.
Renoveringen har nok skabt en mere sårbar periode, hvor mangel på reservedele og andre omstændigheder har gjort, at man er havnet hvor man er. Noget burde man nok have håndteret anderledes, mens andet kan være svært.
Fx i vores lokale sø står vandet stadig 40 cm over normalt. Det har det gjort siden regnen i oktober sidste år og det er aldrig faldet. Det er svært at sige hvornår sådan noget sker og man skal til at ændre politikken for træfældning. Det tager også tid at gøre.
Det at "nogen" vil finde MR/MRD frem ser jeg som om at "man" ikke er helt ligeglade. Der skal da nok gøres noget, fjernes noget grafitti og man skal sikre sig lokoførere der både er uddannet i toget og har strækningskendskab.
MR/MRD var mit barnsdoms tog. Det tog vi, når vi skulle fra Odense til Aarup for at besøge familie. Af alle tog synes jeg stadig det har det bedste afgangssignal. Jeg vil nyde at få mulighed for at tage en god afsked med det. Jeg kommer til at tage en dag fri og bare ligge og køre frem og tilbage, stige ud og ind og vente på afgang.