Godaften i forummet!
I dag kørte jeg langs letbanens sydlige del, og der er sket meget, siden jeg sidst var forbi. Først og fremmest er der opstillet køreledningsmaster mellem (et sted lidt syd for) stoppestedet Kirkebjerg og Ishøj station.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Søndre Ringvej mellem stoppestederne Brøndbyvester og Delta Park, set mod syd.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Stoppestedet Delta Park, set mod nordøst langs Søndre Ringvej.
Der arbejdes ved krydset Søndre Ringvej/Vallensbækvej Torvevej. Jeg fotograferer mod nordøst langs Søndre Ringvej. Stoppestedet Delta Park ses i baggrunden.
S-kurven umiddelbart nord for krydset Søndre Ringvej/Bækkeskovvej, set mod nordøst.
Stoppestedet Strandhaven, set mod nordøst.
Sporvejen langs Vallensbæk Strandvej/Ishøj Strandvej, set mod sydvest. I baggrunden ses stoppestedet Ishøj Strand Arken.
Diamantkrydsningen ved Vejlebrovej, set mod nordøst.
v.h.
Ottoemil