I den forgangne uge var der:Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet."Bahnhof InnoTrans" var atter spækket med rullende materiel, hvorfra jeg kan vise nogle - forhåbentlig vel udvalgte - stikprøver. "Velkomstparaden" stod STADLER for:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.F.v. FLIRT Akku til Rheinland-Pfalz Süd (DB Regio), RS ZERO brint-prototype og KISS-Cityjet DD EMU til ÖBB.Da STADLER således har åbnet ballet, kaster vi os over deres prototype på den nye RegioShuttle ZERO, som her er udstillet i brint-versionen (HEMU), men som også kan leveres i Akku-version (BEMU):
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Køretøjet, som vi behandlede *
her* forud for dets præsentation i Berlin allerede den 29.08.2024, havde selvsagt nyhedens interesse, hvorfor det bl.a. ikke var muligt at få tilfredsstillende interiør-fotos.
Måske som InnoTrans' mascot og/eller til glæde for nostalgikere var denne VT 98 atter med i år:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.HANS - HANSeatische Eisenbahn GmbH, Putlitz 798 610-2 (Uerdingen 61965/1956). Kontrasten til øvrige tog er vistnok ret tydeligHvor ikke andet er anført, er billederne fotograferet af min gode ven og kollega OTS fra den lille gruppe af privatbanefolk, der atter i 2024 besøgte messen.
En samlet oversigt over udstillere og deres materiel udstillet udendørs kan findes her:
https://www.innotrans.de/innotrans/innotrans-2024/inno-media-2024/downloads/alle-sprachen/innotrans2024_freigelaendeflyer.pdf .
Endelig har jeg planer om en fortsættelse i 2. del.
Bedste hilsener
Niels