Citat fra: steenth Dato 23/09-24, 11:49Citat fra: thomastog Dato 23/09-24, 11:01Citat fra: Niels Munch Dato 23/09-24, 10:55Jeg mener blot, at 2 tråde lige efter hinanden, som i bund og grund rejser det selsvamme spørgsmål, er en kende 'overkill' - grænsende til 'misbrug' af forum.
Så svaret stod ikke i den anden tråd ?
Og mener du at samtlige tråde om K25, i al tid fremover, skal placeres i den tråd du henviste til ?
Der kan være mange gode grunde til, at lave et nyt opslag. Det er et simpelt spørgsmål, som kan besvares hurtigt, og forsvinder/forvirrer ikke i den anden tråd du henviser til, som har et andet og meget aktivt emne til debat.
Det er den tredje tråd om K25 inden for kort tid. Nogle bruger dette forum som en menneskelig Google, fordi man ikke finde at søge efter svar. Og denne tråd kom netop som en anden tråd startede op. Den forrige tråd var også nogle som ikke kan finde at søge efter gamle beskeder.
Ellers Ncard00 blevet forums Spørgejørgen... jeg ser mange spørgsmål fra den kant. De fleste begynderspørgsmål for dette forum....
Begynderspørgsmål? Er dette forum en form for eliteklub, hvor alt bare skal være "nørdet" og mega teknisk hele tiden? Tænker at der skal være plads til alle, ligesom at alle fans indenfor fx star wars ikke behøver at være hardcore fans, som har læst alle bøger, og ved alting.
Ja, jeg bruger bl.a. dette forum til at få svar på spørgsmål hurtigt, som enten ikke findes på nettet, eller findes på side 75 i lange PDF dokumenter.
Folk har også interesse for forskellige områder indenfor jernbanen. Fx siger veterantog, trainspotting, og modeltog mig ingenting, hvorimod den nuværende passagerdrift, brugeroplevelse, og transportpolitik siger mig rigtig meget, kort sagt, hele den politiske del, og muligheden for at få inflydelse er det eneste som betyder noget for mig, men jeg har fuld respekt for, at andre fx er ligeglade med den slags, og synes at andre områder er spændende i stedet for.
Desuden har man altid mulighed for at klage til en administrator, såfremt man mener at nogle i forrummet "spamer" opslag, eller ikke følger andre retningslinjer. Så det synes jeg i skal gøre i stedet for, hvis i har problem med mine opslag, og de rent faktisk er i strid med forrummets retningslinjer. Men hvis det blot er brok over andres holdninger og interesser, så synes jeg i bør bruge jeres tid på noget mere fornuftigt, ligesom jeg gør.
Der kommer intet ud af diskussioner/utilfreds i et lukket forum, hvor alle bare er enige med hinanden, hvis ikke man tager disse holdninger med ud i verden, og "brokker" sig til dem, som rent faktisk kan gøre en forskel. Der er typisk dansk at brokke sig til ligesindende, eller dem man kender, og det giver jeg ingenting for, men jeg respekterer at den slags fylder meget i dette forum, det er blot ikke det som jeg udelukkende vil bruge forrummet til.