Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbanes sydlige del i dag
Hovedstadens Letbanes sydlige del i dag
Af Ottoemil. 19/10-24, 20:25.
Seneste redigering: 19/10-24, 20:29 af Ottoemil
God aften i forummet!
I dag var jeg forbi letbanebyggeriet i Ishøj, Vallensbæk og Brøndby, og her er et par billeder.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Der er ophængt køretråd fra hjørnet Ishøj Stationvej/Ishøj Strandvej til umiddelbart syd for broen ved Vallensbæk Station. Her ses køretrådens sydlige ende. Det er Ishøj Strandvej til højre, og jeg fotograferer mod nordøst.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Arbejdskøretøjer mellem stoppestederne Ishøj Strand Arken og Strandhaven.

Krydset Bækkeskovvej/Søndre Ringvej, umiddelbart nord for stoppestedet Strandhaven.

Umiddelbart syd for S-banebroen ved Vallensbæk station ender køreledningen. Jeg fotograferer mod sydvest langs Søndre Ringvej.

Stoppestedet Vallensbæk station set mod sydvest.

Transversalen umiddelbart nord for stoppestedet Brøndbyvester. Nord for Holbækmotorvejen er der endnu ikke opsat køreledningsmaster.     

v.h.
Ottoemil

Kære Ottoemil, kunne du ikke lade være med at oprette en helt ny tråd hver gang, du lægger nye billeder op om letbanen? Det er svært at finde rundt i alle trådene om letbanen. Du kunne forenkle det ved blot at oprette én tråd, der hedder "Letbanebyggeriet," og så opdatere den med nye fotos.

Citat fra: Theis Andersen Dato 19/10-24, 21:26Kære Ottoemil, kunne du ikke lade være med at oprette en helt ny tråd hver gang, du lægger nye billeder op om letbanen? Det er svært at finde rundt i alle trådene om letbanen. Du kunne forenkle det ved blot at oprette én tråd, der hedder "Letbanebyggeriet," og så opdatere den med nye fotos.

Kære Theis,
Husk også på at det er en gave at Ottoemil igen, igen og igen bringer os aktuel reportage om letbanen!

BRAVO OTTOEMIL

Eskild

Af Mikkelhk, Lunderskov. 19/10-24, 22:16.
Citat fra: esni Dato 19/10-24, 21:58Kære Theis,
Husk også på at det er en gave at Ottoemil igen, igen og igen bringer os aktuel reportage om letbanen!
Derfor kan det da godt foregå i én tråd.
Vi har for eksempel også fire tråde om K25, som STADIG ikke er lagt sammen, trods adskillige henvendelser til adminitratoren, og jeg er helt enig i at et er meget forvirrende og grænsende til spammende med de ekstremt mange tråde om Hovedstadens Letbane - som jeg i øvrigt personligt er komplet ligeglad med. Det er vel efterhånden minimum en tråd om ugen i tæt på et år om dette emne?

Hilsen Mikkel

Citat fra: esni Dato 19/10-24, 21:58
Citat fra: Theis Andersen Dato 19/10-24, 21:26Kære Ottoemil, kunne du ikke lade være med at oprette en helt ny tråd hver gang, du lægger nye billeder op om letbanen? Det er svært at finde rundt i alle trådene om letbanen. Du kunne forenkle det ved blot at oprette én tråd, der hedder "Letbanebyggeriet," og så opdatere den med nye fotos.

Kære Theis,

BRAVO OTTOEMIL
Det er slet ikke det, jeg anfægter – jeg synes, det er fantastisk, at Ottoemil er så entusiastisk og gider køre rundt og fotografere. Bliv endelig ved med det! Jeg synes bare, det grænser til misbrug af 'nyt emne'-knappen, når det lige så godt kunne foregå i en samlet tråd.

Citat fra: Theis Andersen Dato 19/10-24, 22:58Det er slet ikke det, jeg anfægter – jeg synes, det er fantastisk, at Ottoemil er så entusiastisk og gider køre rundt og fotografere. Bliv endelig ved med det! Jeg synes bare, det grænser til misbrug af 'nyt emne'-knappen, når det lige så godt kunne foregå i en samlet tråd.

Enig. Det er godt at få rapporter fra strækningen.

Til Otto - kunne du dato istedet for "i dag". For i morgen er "i dag" ikke i dag... så vi ved det er billeder fra den 19. oktober 2024 og ikke fra den 20. oktober.

Citat fra: Mikkelhk Dato 19/10-24, 22:16Vi har for eksempel også fire tråde om K25, som STADIG ikke er lagt sammen, trods adskillige henvendelser til adminitratoren, og jeg er helt enig i at et er meget forvirrende og grænsende til spammende med de ekstremt mange tråde om Hovedstadens Letbane - som jeg i øvrigt personligt er komplet ligeglad med. Det er vel efterhånden minimum en tråd om ugen i tæt på et år om dette emne?

Debatten om K25 foregik stort set samtidig i 4 tråde, hvilket netop var forvirrende - i modsætning til Ottoemil's successivt oprettede tråde om Letbanen.

Af anders_vejby. 20/10-24, 14:14.
Seneste redigering: 20/10-24, 14:16 af anders_vejby
Synes heller ikke at det er et problem at oprette nye tråde men er enig i at det muligvis kunne betale sig at angive dato fremfor at skrive "i dag".

Som altid, tusind tak for billederne Otto!

Den, som ikke forstår spøg, forstår ikke dansk. - Georg Brandes

Gå op Sider:[1]
Indsend billederBillige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak