Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato 31/07-24, 14:55Jeg har fået tilsendt dette foto og er blevet spurgt, om jeg kan gætte, hvor vi er. Det kan jeg ikke. Jeg fik samtidig lov til at lægge det op på jernbanen.dk, hvis jeg ikke kunne gætte mig frem til resultatet. Så værsgo' at gætte.Der forlyder ikke noget om, hvornår billedet er taget.
Citat fra: Bjarke_Hvass Dato 1/08-24, 10:29Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato 31/07-24, 14:55Jeg har fået tilsendt dette foto og er blevet spurgt, om jeg kan gætte, hvor vi er. Det kan jeg ikke. Jeg fik samtidig lov til at lægge det op på jernbanen.dk, hvis jeg ikke kunne gætte mig frem til resultatet. Så værsgo' at gætte.Der forlyder ikke noget om, hvornår billedet er taget.Det kunne godt være en midlertidig overgang i Rold Skov hvor underføringen ved Mosskovpavillonen er spærret af broarbejder.
Citat fra: ivar Dato 1/08-24, 13:41Citat fra: Bjarke_Hvass Dato 1/08-24, 10:29Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato 31/07-24, 14:55Jeg har fået tilsendt dette foto og er blevet spurgt, om jeg kan gætte, hvor vi er. Det kan jeg ikke. Jeg fik samtidig lov til at lægge det op på jernbanen.dk, hvis jeg ikke kunne gætte mig frem til resultatet. Så værsgo' at gætte.Der forlyder ikke noget om, hvornår billedet er taget.Det kunne godt være en midlertidig overgang i Rold Skov hvor underføringen ved Mosskovpavillonen er spærret af broarbejder. Også min umiddelbare tanke - især med Thomas udtalte interesse for strækningen i baghovedet. På gangpladen er påført BGFIX, det er et firma der bl.a. laver byggepladsafspærringer - oprettet i 1998.
Citat fra: Svend Dato 3/08-24, 15:59Citat fra: Bjarke_Hvass Dato 1/08-24, 10:29Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato 31/07-24, 14:55Jeg har fået tilsendt dette foto og er blevet spurgt, om jeg kan gætte, hvor vi er. Det kan jeg ikke. Jeg fik samtidig lov til at lægge det op på jernbanen.dk, hvis jeg ikke kunne gætte mig frem til resultatet. Så værsgo' at gætte.Der forlyder ikke noget om, hvornår billedet er taget.Det kunne godt være en midlertidig overgang i Rold Skov hvor underføringen ved Mosskovpavillonen er spærret af broarbejder. Den overgang virker som noget, der er anlagt uden at der har været fulgt nogen regler.
Citat fra: Petteri Dato 3/08-24, 13:40Ganske som gættet af jer, så er det ved Moesskovpavillonen. Da gangstien under jernbanen er midlertidigt lukket, foregår passagen over skinnerne.
Citat fra: Svend Dato 3/08-24, 17:26... men det kan da ikke helt udelukkes, at der foregår arbejdskørsel.
Citat fra: Per Holm Dato 3/08-24, 17:31Citat fra: Svend Dato 3/08-24, 17:26... men det kan da ikke helt udelukkes, at der foregår arbejdskørsel.Så skiltets tekst skulle ikke være "Se efter tog" men "Se efter arbejdskørsel"?
GoCollective MR
På Sporet Af 2022. Pris 240 kr.