Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Langå station - Lokalhistorisk museum Langå er interesseret
Forespørgsel: Jeg har en god genbo, som bl.a. arbejder som frivillig på et lokalhistorisk museum i Langå.
I forbindelse med den omfattende moderinsering af Langå station er museet interesseret i enkelte effekter fra f.eks. blokposten til en udstilling. Er der nogen i forum, der ved, hvor man skal henvende sig, hvis man gerne vil i dialog med Banedanmark (går jeg ud fra det er) om muligheden for at overtage enkelte effekter.
mvh Peter W

Citat fra: Peter Weldingh Dato 18/07-24, 09:04Forespørgsel: Jeg har en god genbo, som bl.a. arbejder som frivillig på et lokalhistorisk museum i Langå.
I forbindelse med den omfattende moderinsering af Langå station er museet interesseret i enkelte effekter fra f.eks. blokposten til en udstilling. Er der nogen i forum, der ved, hvor man skal henvende sig, hvis man gerne vil i dialog med Banedanmark (går jeg ud fra det er) om muligheden for at overtage enkelte effekter.
mvh Peter W

Hej Peter. Der er angivet en mail-adresse til projektet på BaneDanmarks hjemmeside. Prøv den.
https://bane.dk/da/Borger/Baneprojekter/Sporfornyelse-Langaa-Station
Mail: langaa@bane.dk

Langå station - Lokalhistorisk museum Langå er interesseret
Af Svend. 18/07-24, 14:55.
Seneste redigering: 18/07-24, 14:58 af Svend
Citat fra: Mads Dato 18/07-24, 09:55
Citat fra: Peter Weldingh Dato 18/07-24, 09:04Forespørgsel: Jeg har en god genbo, som bl.a. arbejder som frivillig på et lokalhistorisk museum i Langå.
I forbindelse med den omfattende moderinsering af Langå station er museet interesseret i enkelte effekter fra f.eks. blokposten til en udstilling. Er der nogen i forum, der ved, hvor man skal henvende sig, hvis man gerne vil i dialog med Banedanmark (går jeg ud fra det er) om muligheden for at overtage enkelte effekter.
mvh Peter W

Hej Peter. Der er angivet en mail-adresse til projektet på BaneDanmarks hjemmeside. Prøv den.
https://bane.dk/da/Borger/Baneprojekter/Sporfornyelse-Langaa-Station
Mail: langaa@bane.dk


Kommandoposten bliver revet ned, da den er placeret "uhensigtsmæssigt" i forhold til det nye sporanlæg. Om der mulighed for at overtage centralapparatet til opstilling et sted i Langå,  bør være noget Banedanmark kan svare på.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak