Citat fra: thomastog Dato 30/12-24, 11:13Citat fra: Jakobsen Dato 30/12-24, 10:07Citat fra: lomse Dato 30/12-24, 00:41De ligger sig da flat ned.
LÆGGER, nu da vi er på vej ud af en tangent.
Hvis man er lettere ordblind, er det kommentarer som dine, der skræmmer dem væk.
P.S. jeg forstår udemærket hvad den oprindelige poster mener; dette er ikke en dansk-eksamen, og blot andre forstår hvad der menes, er det fint nok og ikke nødvendigt at kommentere. Men det er blot min mening/tilgang.
Jeg tænker, at hvis man i forvejen er ude i at gøre grin med andres sprogbrug, så er det faktisk lidt på sin plads. Jeg smågrinede over samme fejl i den her sammenhæng.
Til gengæld har ingen rettet på trådens oprindelige overskrift, som faktisk er tæt på at være meningsforvirrende (hulen/hullet). Og det er vel fordi, at tråden på det tidspunkt ikke handlede om sprog og derfor ville det virke irrelevant og afsporende.
Ang DR-artiklens overskrift, så er det også mere i afdelingen for sprogsjusk end at de ikke ved at der er to broer i forvejen. Der mangler blot et "nye" foran Storstrømsbro.