Citat fra: Niels Munch Dato 28/06-24, 13:49Citat fra: thomastog Dato 28/06-24, 13:14Ikke alle læser alt her på forummet. Faktisk giver forumets funktionalitet mulighed for at fravælge at følge enkelte debatter.
Derfor vil der komme dubletter af opslag/kommentarer.
Point taken, men det er god skik på forum ikke at behandle selvsamme emne i forskellige tråde, og da slet ikke inden for ganske kort tid.
...
Men det ændrer ikke på, at man ikke kan forvente at alle har læst (og kan huske) alt, der er postet.
Desuden kan (allerede diskuterede) emner jo godt blive relevant at blande ind i en ny debat.
Men dette emne har nok også været debatteret før, jeg ved det ikke, heller ikke hvor det skulle/kunne være sket før... Så jeg er nødt til at skrive her i denne tråd (hvor det er relevant, for denne afgrening der opstod af debatten.
Men vi er forskellige. Jeg ynder at følge en debat og dens ændring/udvikling ét sted, og ikke skulle springe frem og tilbage, for at følge med i alle berørte del-emner der opstår undervejs.
Citat fra: Niels Munch Dato 28/06-24, 13:49...
Desuden har skribenten gerne villet give indtryk af at være en omhyggelig person: https://www.jernbanen.dk/forum1/index.php/topic,1863.msg17522.html#msg17522 .
Jeg læser intet der, som indikerer at Ncard00 vil leve op til det (dit?) krav, om at ikke poste noget der er postet før (man blot ikke er bekendt med).
Dog deler jeg din opfattelse af, at vedkommende er et ordentligt menneske; men det er nu mere min generelle opfattelse.