Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Region H: Kvartalvis status for Letbanebyggeriet
Region Hovedstadens udvalg for trafik og regional udvikling modtager kvartalsvis "Status på letbanebyggeriet", som tilbyder et letlæseligt grafisk overblik over fremdriften på anlægsarbejdet og skinnelægningen, suppleret med en opsummerende tekst for hver kommune.

På udvalgets møde den 19.06.2024 fremlægges Status på letbanebyggeriet for 2. kvartal 2024: https://edagsorden.regionh.dk/cms/HtmlPublication-8636/enclosures/24.pdf .

M.v.h.
Niels

Denne kan også ses på Letbanens Facebook side, hvor den altid er tilgængelig, med diverse kommentarer naturligvis.

Citat fra: Skylight Dato 14/06-24, 22:26Denne kan også ses på Letbanens Facebook side, hvor den altid er tilgængelig, med diverse kommentarer naturligvis.

Nu er den så tilgængelig her for mig og de 2-3 andre, der heller ikke er på Fjæsen.

Citat fra: Niels Munch Dato 14/06-24, 22:40
Citat fra: Skylight Dato 14/06-24, 22:26Denne kan også ses på Letbanens Facebook side, hvor den altid er tilgængelig, med diverse kommentarer naturligvis.

Nu er den så tilgængelig her for mig og de 2-3 andre, der heller ikke er på Fjæsen.

Og for mig, der er på FB, men ikke gider bruge tid på diverse Facebooksider - og ej heller vil lade sig friste til at læse hjernedøde kommentarer.

Så, tak for henvisningen - og alle de mange andre henvisninger - Niels.

Mvh
-ivar

Gå op Sider:[1]

HHJ M 1

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak