Jernbanen.dk
DSB lokomotiver
DSB damplokomotiver
DSB motorlokomotiver
DSB Lyntog og togsæt
DSB S-tog
DSB Rangertraktorer
DSB vogne
DSB personvogne
1893 - 1941
1941 - 1966
1966 - 2024
DSB Godsvogne
1893 - 1941
1941 - 1965
1965 - 2001
DSB private vogne
1893 - 1966
1966 - 1980
1980 - 2024
DSB specialvogne
1893 - 1958
1958 - 1982
1982 - 2024
Privatbaner
Forum
Jernbanen.dk forum
Jernbanehistorisk forum
Modeljernbane forum
Forumarkiv 2010-2022
Artikler
Artikler
Lokomotivfabrikker
Vognfabrikker
Jernbaneleksikon
Kalender
Shops
Bøger
T-shirts
Jernbanen.dk forum
Velkommen til
Jernbanen.dk forum
.
Log venligst ind
eller
registrér dig
.
Log ind
Registrér
Trafikpolitik
- RAILCPH-konferencen slides
Forrige emne
-
Næste emne
Gå ned
Sider:
1
[2]
RAILCPH-konferencen slides
Af
mpp
. 9/06-24, 00:06.
Det er vel også værd at tage med, at hvad man kalder de her togsystemer primært handler om marketing. Nogle tyske byer har en U-bahn og en S-bahn, andre har et sporvognsnet der så lige er en U-bahn på de central stykker (f.x. Dusseldorf), frekvensen på S-bahn svinger gevaldigt fra by til by, osv. Det fynske S-togsnet vil nok ikke nå op på samme frekvens som det Københavnske, men afgange 2-3 gange i timen på faste minuttal skal man heller ikke kimse af. Og så kan man jo spare noget på driften, hvis man kan købe enmandsbetjente tog uden toiletter.
Det vigtige er bare, at man kan tage togene til
S
trand og
S
kov
1 person
synes godt om dette.
Forrige emne
-
Næste emne
Gå op
Sider:
1
[2]
SMF 2.1.2 © 2022
,
Simple Machines
. Tema af
WD Design
.
Hjælp
|
Vilkår og regler
Jernbanebøger
På Sporet Af 2022. Pris 240 kr.
Læs mere
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak
Send
Indsend billeder