Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Trafikpolitik

- RAILCPH-konferencen slides
Gå ned Sider: 1 [2]
RAILCPH-konferencen slides
Af mpp. 9/06-24, 00:06.
Det er vel også værd at tage med, at hvad man kalder de her togsystemer primært handler om marketing. Nogle tyske byer har en U-bahn og en S-bahn, andre har et sporvognsnet der så lige er en U-bahn på de central stykker (f.x. Dusseldorf), frekvensen på S-bahn svinger gevaldigt fra by til by, osv. Det fynske S-togsnet vil nok ikke nå op på samme frekvens som det Københavnske, men afgange 2-3 gange i timen på faste minuttal skal man heller ikke kimse af. Og så kan man jo spare noget på driften, hvis man kan købe enmandsbetjente tog uden toiletter.

Det vigtige er bare, at man kan tage togene til Strand og Skov

Gå op Sider: 1 [2]
DB CargoContec T 53

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak