Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Hvorfor er der ikke IR4 i Næstved?
Hej allesammen. Jeg har haft det her spørgsmål i rigtig lang tid, jeg undrer mig over hvorfor der ikke køres IR4 til Næstved? F.eks. Når der køres et myldretidstogsæt på Nykøbing F toget, hvorfor kan det så ikke være IR4 i stedet for IC3? Er det pga. at de fleste bruges i fjerntogs trafikken? Og har der været IR4 i Næstved før?
Undskyld hvis det er et dumt spørgsmål..  ;D

Det er fordi lokomotivførerne som kører disse Nykøbing tog oftest er en fra Nykøbing eller Næstved depoter, og de har desværre ikke attest til at måtte fremføre IR4 desværre.

Venlig hilsen
Kenny Kariyawasam
Facebook-side: https://www.facebook.com/kenkarifilm
Youtube-kanal: https://www.youtube.com/kennysfilm
Følg min arbejdsdag som lokomotivfører: https://www.instagram.com/kennystog/?hl=da

Men ir4 og ic4 har dog været enkelte gange i k22 i Næstved..

Men det kun ved akut opstået behov

Citat fra: Gladedk Dato 13/05-22, 14:36Men ir4 og ic4 har dog været enkelte gange i k22 i Næstved..

Men det kun ved akut opstået behov

IC4 plejede nu ellers før ERTMS at køre til Nykøbing F.. så den er ikke så ny som IR4.

Citat fra: DTog Dato 13/05-22, 22:06
Citat fra: Gladedk Dato 13/05-22, 14:36Men ir4 og ic4 har dog været enkelte gange i k22 i Næstved..

Men det kun ved akut opstået behov

IC4 plejede nu ellers før ERTMS at køre til Nykøbing F.. så den er ikke så ny som IR4.

IC4 kører også stadig fast til/fra Næstved

Gå op Sider:[1]

Jernbanebøger

Københavns Hovedbanegård 1969

Københavns Hovedbanegård 1969. Pris 170 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak