Citat fra: Bengt Larsson Dato 19/03-24, 19:02Der tales i Sverige om godkendelsesprocessen for personvogne, der er godkendt i Tyskland, men som skal igennem Danmark.Det tager seks måneder eller deromkring.Jeg har spørgsmålet om hvordan det fungerer med godsvogne.Hvis en godsoperatør vil medbringe nogle godsvogne, som ikke har været i Danmark før, hvor lang tid tager det så at få en teknisk godkendelse?
Citat fra: banemanden Dato 19/03-24, 20:48Citat fra: Bengt Larsson Dato 19/03-24, 19:02Der tales i Sverige om godkendelsesprocessen for personvogne, der er godkendt i Tyskland, men som skal igennem Danmark.Det tager seks måneder eller deromkring.Jeg har spørgsmålet om hvordan det fungerer med godsvogne.Hvis en godsoperatør vil medbringe nogle godsvogne, som ikke har været i Danmark før, hvor lang tid tager det så at få en teknisk godkendelse?Citat fra: KarstenF Dato 23/03-24, 08:40Og hvad med lastvogne? _ Er det bare et dunt spørgsmål Det tager 6-12 måneder også.
Citat fra: Bengt Larsson Dato 19/03-24, 19:02Der tales i Sverige om godkendelsesprocessen for personvogne, der er godkendt i Tyskland, men som skal igennem Danmark.Det tager seks måneder eller deromkring.Jeg har spørgsmålet om hvordan det fungerer med godsvogne.Hvis en godsoperatør vil medbringe nogle godsvogne, som ikke har været i Danmark før, hvor lang tid tager det så at få en teknisk godkendelse?Citat fra: KarstenF Dato 23/03-24, 08:40Og hvad med lastvogne? _ Er det bare et dunt spørgsmål
Citat fra: KarstenF Dato 23/03-24, 08:40Og hvad med lastvogne? _ Er det bare et dunt spørgsmål