Måske er de bare trætte af hvor ofte du skriver til dem
spøg til side, så prioriterer de nok at besvare henvendelser fra folk som har brug for hjælp, frem for at besvare interessespørgsmål. Hvilket i øvrigt står dem fuldstændigt i deres ret.
[/quote]
Mine henvendelser er tekniske fejl i appen, som mange andre også oplever og bliver forvirrede og frusterede over. Mine henvendelser burde have første prioritet, da det løser generelle problemer i appen, som kommer alle til gode, og ikke blot hjælper en enkelt person med vedkommendes egne problemer med appen. Ihvertfald bør mine henvendelser læses først, så udviklerne kan komme i gang med at løse fejlene, og så kan andre tage sig af mindre tekniske spørgsmål efterfølgende.
Apps og hjemmesider de rejsendes først møde med den kollektive transport, og deres førstehåndsindtryk af dette har stor betydning for opfattelsen af den kollektive transport, og nogle opgiver måske endda at planlægge eller købe billet til en rejse pga. tekniske fnidder. Og at sende feedback om fejl i apps og hjemmesider er en af de eneste måder hvorpå os almindelige mennesker kan have inflydelse på den kollektiv transport, da disse fejl ikke koster millioner og milliarder at rette.