Citat fra: Theis Andersen Dato 17/08-23, 18:24Her er lige et par friske billeder, jeg tog i dag fra IKEAs tag....Trappen fra Dybbølsbro. Og hvor er det dejligt, at man har gjort noget ud af elevatorens design, i stedet for bare at vælge sådan en grim Banedanmark-elevator
CitatStationerne er DSB Ejendomme
Citat fra: Rørvig Station Dato 20/08-23, 11:32CitatStationerne er DSB EjendommeLad mig lige forstå det rigtigt.Området har jo aldrig været en "station" i publikumsmæssig forstand. Men det har været en del af Gb.Det meste Godsinfrastruktur gik til DSB, bortset fra strækningerne, der gik til BDK?Men området er vel matrikuleret fra og solgt nu?"Bodelingen" må vel være skrevet ned et sted. Vedtaget ved lov? Er der nogen, der har et link?
Citat fra: Mads Dato 20/08-23, 11:53Citat fra: Rørvig Station Dato 20/08-23, 11:32CitatStationerne er DSB EjendommeLad mig lige forstå det rigtigt.Området har jo aldrig været en "station" i publikumsmæssig forstand. Men det har været en del af Gb.Det meste Godsinfrastruktur gik til DSB, bortset fra strækningerne, der gik til BDK?Men området er vel matrikuleret fra og solgt nu?"Bodelingen" må vel være skrevet ned et sted. Vedtaget ved lov? Er der nogen, der har et link?Du kan altid tjekke det på tinglysning.dk evt. med assistance fra BBR.
Citat fra: Trainee Dato 20/08-23, 12:25Eller det nemme, fine kort på ois.dk eller nyt.ois.dk.
Citat fra: Per Holm Dato 31/10-23, 14:38Kanske at en øget kontrol med overholdelsen af reglerne vil fjerne noget af interessen for at køre helt ind til centrum?
Citat fra: Michael Deichmann Dato 31/10-23, 17:23... slås op i det digitale motorregister og er drivmidlet diesel kontrolleres om der er et godkendt partikelfilter monteret.
IC4 - Et studie i en skandale. Pris 290 kr.