Citat fra: anho Dato 19/11-23, 20:42Man skal også have spor tilgængelige som man kan vende togene på. Der er ét på Østerport og to der er brugbare syd for København H. Derudover er det ret småt med vendemuligheder i/ved røret.
Citat fra: RasmusR Dato 20/11-23, 09:23Citat fra: anho Dato 19/11-23, 20:42Man skal også have spor tilgængelige som man kan vende togene på. Der er ét på Østerport og to der er brugbare syd for København H. Derudover er det ret småt med vendemuligheder i/ved røret.Har det nogensinde været diskuteret at etablere en slags spor26-løsning mellem spor 10 og 11, som ville gøre det muligt at køre til perron på Kh, og vende dér?
Citat fra: Per Holm Dato 20/11-23, 10:13Citat fra: RasmusR Dato 20/11-23, 09:23Citat fra: anho Dato 19/11-23, 20:42Man skal også have spor tilgængelige som man kan vende togene på. Der er ét på Østerport og to der er brugbare syd for København H. Derudover er det ret småt med vendemuligheder i/ved røret.Har det nogensinde været diskuteret at etablere en slags spor26-løsning mellem spor 10 og 11, som ville gøre det muligt at køre til perron på Kh, og vende dér?Helge Erlandsen nævnte engang at der ikke kunne findes plads til at vende et fuld længde S-tog nord for København H. Der var søjler der ville stå i vejen for det nødvendige sporanlæg. (Jeg husker ikke i hvilken anledning det var blevet undersøgt).
Citat fra: re20000 Dato 19/11-23, 23:00Under SR med HKT var der jo også 2-min.-reglen..??
Citat fra: RasmusR Dato 20/11-23, 10:41Citat fra: Per Holm Dato 20/11-23, 10:13Citat fra: RasmusR Dato 20/11-23, 09:23Citat fra: anho Dato 19/11-23, 20:42Man skal også have spor tilgængelige som man kan vende togene på. Der er ét på Østerport og to der er brugbare syd for København H. Derudover er det ret småt med vendemuligheder i/ved røret.Har det nogensinde været diskuteret at etablere en slags spor26-løsning mellem spor 10 og 11, som ville gøre det muligt at køre til perron på Kh, og vende dér?Helge Erlandsen nævnte engang at der ikke kunne findes plads til at vende et fuld længde S-tog nord for København H. Der var søjler der ville stå i vejen for det nødvendige sporanlæg. (Jeg husker ikke i hvilken anledning det var blevet undersøgt).Min tanke var sydfra, som spor 26. Men det vil måske ikke løse noget?