Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Rullende materiel

- DSB ME 1516 - C Rail Safety
DSB ME 1516 - C Rail Safety
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 20/10-23, 10:04.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

En tysk trainspotter har spottet gode gamle DSB ME 1516 i Padborg i sidste uge.
Sidste notering i databasen er "Lakeret blå 2013".
Hvem kan opdatere os om maskinens historik efter 2013?
Solgt til NRFAB? Udlejet til C Rail Safety?

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

DSB ME 1516 - C Rail Safety
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 20/10-23, 15:02.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/10-23, 15:02
Citat fra: AndreasM Dato 20/10-23, 13:39
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/10-23, 10:04Solgt til NRFAB? Udlejet til C Rail Safety?
Ja. Og ja.
Årstal?
Samtidig med alle de andre. Og 2023 (12. september, hvis det skal være præcist).

DSB ME 1516 - C Rail Safety
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 21/10-23, 10:05.
Citat fra: AndreasM Dato 20/10-23, 19:53
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/10-23, 15:02
Citat fra: AndreasM Dato 20/10-23, 13:39
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 20/10-23, 10:04Solgt til NRFAB? Udlejet til C Rail Safety?
Ja. Og ja.
Årstal?
Samtidig med alle de andre. Og 2023 (12. september, hvis det skal være præcist).
"Samtidig med alle de andre"?
Nogle blev solgt i 2020, nogle i 2021 og nogle i 2022.
Hvad med følgende? Dem mangler jeg også status på:
DSB ME 1506
DSB ME 1516
DSB ME 1520
DSB ME 1521
DSB ME 1536

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Citat fra: Tommy Nilsson Dato 21/10-23, 10:05"Samtidig med alle de andre"?
Nogle blev solgt i 2020, nogle i 2021 og nogle i 2022.
Tre blev solgt i 2020 (09, 13, 27), de øvrige i 2021. Nogle af dem er så først afhentet/leveret i 2022.

DSB ME 1516 - C Rail Safety
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 21/10-23, 15:18.
Det mest pålidelige svar ville nok komme ved at ringe til NRFAB og spørge efter kontraktdato, overdragelsesdato og fremtidsplaner, særlig ETCS, for alle lokomotiverne.

I øjeblikket har de 4 ME og 1 Mz holdende i tomgang som du kan leje aldeles omgående og mon ikke de gerne vil have al den positive omtale de nu kan få?

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

DSB ME 1516 - C Rail Safety
Af marrix. 21/10-23, 19:43.
Citat fra: Per Holm Dato 21/10-23, 15:18Det mest pålidelige svar ville nok komme ved at ringe til NRFAB og spørge efter kontraktdato, overdragelsesdato og fremtidsplaner, særlig ETCS, for alle lokomotiverne.

I øjeblikket har de 4 ME og 1 Mz holdende i tomgang som du kan leje aldeles omgående og mon ikke de gerne vil have al den positive omtale de nu kan få?

Det var dog et arrogant svar overfor Tommy som bruger masser af tid på at holde jernbanen.dk opdateret.
Når brugerene her i forum har informationer er det noget nemmere at få dem her og så opdatere.

 - Martin

DSB ME 1516 - C Rail Safety
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 21/10-23, 20:12.
Seneste redigering: 21/10-23, 20:15 af Per Holm
Citat fra: marrix Dato 21/10-23, 19:43Når brugerene her i forum har informationer er det noget nemmere at få dem her og så opdatere.


De brugere her i forum som har informationerne kunne jo tænkes af køber at være underlagt tavshedspligt om kontraktforhold.

Spørger man køber direkte får køber derved muligheden for selv at beslutte hvor meget information køber vil tillade offentliggjort.

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Gå op Sider:[1]

DB Cargo

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak