Citat fra: Johnni Christensen Dato 17/10-23, 20:39Jo, det er et prøvedesign som den har haft i et år eller to nu
Citat fra: Danskjävlar Dato 18/10-23, 00:47Har set det før i Esbjerg. Hører nu også at sæderne på et af desiro-sættene har fået den samme renovering. Men Arriva Danmark skal også skifte navn inden længe, eftersom deres nye ejere, Mutares, ikke har rettighederne til Arrivas navn og branding. Så det bliver nok kun de tog der allerede er omlakeret der får denne bemaling. Ingen af os ved hvad det nye navn og udseende for selskabet og dets tog bliver men vi må vente og se indtil der kommer en pressemeddelelse en dag.
Citat fra: Stennicke Dato 18/10-23, 20:21Citat fra: Danskjävlar Dato 18/10-23, 00:47Har set det før i Esbjerg. Hører nu også at sæderne på et af desiro-sættene har fået den samme renovering. Men Arriva Danmark skal også skifte navn inden længe, eftersom deres nye ejere, Mutares, ikke har rettighederne til Arrivas navn og branding. Så det bliver nok kun de tog der allerede er omlakeret der får denne bemaling. Ingen af os ved hvad det nye navn og udseende for selskabet og dets tog bliver men vi må vente og se indtil der kommer en pressemeddelelse en dag. Det er ny viden for mig. At Mutares skal finde nyt navn osv. hvorfor har det ikke været noget problem mens at Deutsche Bahn ejede selskabet?
Citat fra: Stennicke Dato 18/10-23, 20:21Det er ny viden for mig. At Mutares skal finde nyt navn osv. hvorfor har det ikke været noget problem mens at Deutsche Bahn ejede selskabet?
Citat fra: Krabsen Dato 18/10-23, 20:28Citat fra: Stennicke Dato 18/10-23, 20:21Det er ny viden for mig. At Mutares skal finde nyt navn osv. hvorfor har det ikke været noget problem mens at Deutsche Bahn ejede selskabet?Fordi Arriva Danmark var et datterselskab af DB, som havde - og formentlig har beholdt - rettighederne til navnet.
Dansk privatbane i skala N (svar)
Liliput BR 45 (svar)