I Holsted har man valgt en løsning med SU-signaler i begge retninger for begge spor. I Lindholm har man også valgt SU-signaler for begge spor, dog kun i nordgående retning.
Jeg har ledt lidt efter en "forklaring" på SU-løsningen. Den har kort været nævnt her:
https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=103931Hvorfor har man i Holsted og Lindholm valgt SU-signaler og ikke f.eks. PU-signaler? Der er formentlig fordele og ulemper ved hver af de forskellige løsninger (SU-signaler eller PU-signaler).
Er der nogen - med sikringsteknisk indsigt - der kan forklare?
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Uddrag af TIB-S gyldig fra 31. juli 2023:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.