Fedt! Jeg har også tænkt på at man faktisk har valgt den helt rigtige sporvognstype til opgaven. Ring 3 letbanen kommer til at køre med mange passagerer i myldretiden med mange stoppesteder der også hver især er store trafikknudepunkter, så det er godt at der er mange døre for at komme ind og ud hurtigst muligt og også at der er meget plads ved indgangene. Men samtidigt er den her letbane også af mere "mellembyagtig/periferisk" karakter, fordi den ikke kører ind i selve byen (med undtagelsen af Lyngby C), men mest på eget tracé og med relativ høj hastighed. Derfor er det godt at man har valgt Aveniotypen som også udviser hurtig acceleration og langt højere kørselskomfort end de fleste letbaner med lav gulv (såsom Flexity, Variobahn, Citadis etc.), men alligevel tilbyder nogenlunde samme komfort vedr. tilgængelighed. Sæderne ser også ok-komfortable ud og interiøret er af minimalistisk men behagelig karakter, synes jeg. Til sidst er Avenio typen fra Siemens også generelt set velbygget og ret pålidelig. Så det er noget mere at glæde sig til synes jeg