Citat fra: Tommy Nilsson Dato 4/08-23, 11:39Prøv at slette cachen i din browser (det er ganske ufarligt - cachen indeholder gamle versioner af de sider, du har besøgt):https://www.hellotech.com/guide/for/how-to-clear-cache-chrome-safari-firefox-edgeJeg har lige oprettet en ny testbruger i Microsoft Edge i det historiske forum - alt fungerer normalt her.
Citat fra: Steff Dato 4/08-23, 16:25Får dette billede op som jeg heller ikke kan finde ud af at vise, kan ikke finde nogen linje "vedhæftede filer mm".Men teksten er:Siden fungerer ikke iøjeblikketwww.jernbanen kan ikke håndtere denne anmodning i øjeblikketHttp error 500Steff
Citat fra: TWB Dato 4/08-23, 20:47Har samme udfordring på min mobiltelefon.Hverken det gamle forum eller det historiske forum kan tilgåes.
Citat fra: Steff Dato 4/08-23, 17:40For ikke at jamme denne side kan vi jo tage det over min g-mail og evt. mobil. Jeg er jo ikke PC meget kyndig, men bruger.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 4/08-23, 17:27Citat fra: Steff Dato 4/08-23, 16:25Får dette billede op som jeg heller ikke kan finde ud af at vise, kan ikke finde nogen linje "vedhæftede filer mm".Men teksten er:Siden fungerer ikke iøjeblikketwww.jernbanen kan ikke håndtere denne anmodning i øjeblikketHttp error 500SteffHar du slettet cachen og evt cookies?Hvilken browser bruger du?Er den opdateret til seneste version?
Nye jernbanestationer på Roskildebanen. Pris 110 kr.
Aftener med ændrede tider mellem Fredericia og henholdsvis Esbjerg og Sønderborg
Aftener med tog efter en ændret køreplan mellem København H og Holbæk videre mod Kalundborg, samt Togbusser mellem Holbæk og Kalundborg
Aftener, nætter og morgener med ændringer mellem Cph Lufthavn/København H, Fredericia og Aarhus H
Aftener og nætter med ændringer på tog mellem Helsingør, København H og Næstved
Aftener og nætter med ændringer mellem Aarhus H og Aalborg