Citat fra: QN903Qnr0779 Dato 25/07-23, 21:41Faldt over denne på leasing-firmaet AKIEM's hjemmeside:https://www.akiem.com/wp-content/uploads/2018/07/BR-187-EN-1.pdfSe side 2, nederst til højre. Det passer da vist ikke helt, BR187 er da aldrig blevet testet i Danmark....
Citat fra: mikkelwf Dato 25/07-23, 21:52Det står der heller ikke noget om.. Der står de kan køre / er tilladt / forventes tilladt i DK..
Citat fra: QN903Qnr0779 Dato 25/07-23, 22:01Citat fra: mikkelwf Dato 25/07-23, 21:52Det står der heller ikke noget om.. Der står de kan køre / er tilladt / forventes tilladt i DK..Der står "Homologations", hvilket i alle andre sammenhænge betyder "Ibrugtagningstilladelser". Og det har de givetvis ikke uden at være blevet testet.....
Citat fra: Niels Dato 26/07-23, 16:20... så står der ved "power supply" kun 15 kV AC under "D-Dk-S". Det bliver vel lidt svært at finde et sted med den strømforsyning i DK
Citat fra: Per Holm Dato 26/07-23, 16:26Citat fra: Niels Dato 26/07-23, 16:20... så står der ved "power supply" kun 15 kV AC under "D-Dk-S". Det bliver vel lidt svært at finde et sted med den strømforsyning i DK Enkelte spor i Padborg og derudover "last mile" diesel.
Citat fra: esni Dato 26/07-23, 15:56Det er vel strengt taget kun ZUB123 attesten der kræver en prøvekørsel i DK?
Citat fra: QN903Qnr0779 Dato 26/07-23, 21:57Citat fra: esni Dato 26/07-23, 15:56Det er vel strengt taget kun ZUB123 attesten der kræver en prøvekørsel i DK?Nej, det er (indtil nu?) også meget andet, bl. a. elektrisk kompatibilitet, se https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2016/1465