Citat fra: Mikkelhk Dato 27/11-23, 15:54Hvis Rejseplanen har ret, kommer der nye farver til nogle togtyper i K24.
-ICL+ bliver lyserød i stedet for mørkeblå (vises allerede med lyserød for resterende dage i K23 på Rejseplanen, men stadig med mørkeblå på afgangsskærmene).
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
-EC bliver mørkeblå (samme blå som ICL+ har i K23). Jeg tænker man har valgt blå, da EC-logoet er gult og blåt, og gul bruges i forvejen til lyntog.
-Alle Arriva-tog vises på Rejseplanen som "almindelige grønne" regionaltog - har de altid gjort det? Deres "officielle" farve er jo lyseblå og lysegrøn for REX, men jeg ved ikke om dette har været afspejlet på Rejseplanen førhen, eller om Arriva altid har været vist som "almindelige regionaltog" ligesom DSB.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er de enkelte trafikvirksomheder der bestemmer farverne på Rejseplanen. ICL+ farveændringen er bevidst bestilt af DSB.