Citat fra: Mikkelhk Dato 2/06-23, 21:11Citat fra: Theis Andersen Dato 2/06-23, 20:51Kan man bruge rejsepasset til sidevognn i Snälltåget mellem København og Padborg?
Snälltåget har ikke passagerudveksling i Padborg, så nej.
Og selv hvis de havde, er de ikke nævnt i rækken af trafikselskaber, som samarbejder om Rejsepas: "Du kan rejse frit med Arriva, BAT (Bornholm), DOT, DSB, FynBus inkl. Letbanen, Metro, Midttrafik inkl. Letbanen, Movia, Nordjyllands Trafikselskab (NT), Sydtrafik og Skånetrafiken (Østerport-Kastrup) og bus på Fanø, Samsø og Ærø."
Der står da ellers på skærmen, at den stopper i Padborg, men det er måske bare for tolderne. Der er nok heller ikke så mange der står af og på i Padborg, midt om natten. Og jeg tænkte også, at billetten ikke gælder der, når der ikke står noget nogle steder.
Jeg troede faktisk ikke at mit opslag var blevet slået op. Jeg skrev mit spørgsmål og så tjekkede jeg lige på nettet, men jeg kunne ikke finde noget og så troede jeg egentlig jeg havde trykket slet
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.