Citat fra: Niels Munch Dato 25/04-22, 15:18Såfremt jeg har forstået forums kategoriinddeling, ville jeg mene, at Steens fine Nærumbane-indlæg burde placeres under "Billeder og video" for ikke at forsvinde blandt nærværende kategoris "teknikaliteter".
Citat fra: Niels Munch Dato 28/04-22, 13:19Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.M.v.h.Niels
Citat fra: Mads Dato 28/04-22, 15:18Citat fra: Niels Munch Dato 28/04-22, 13:19Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.M.v.h.NielsI det nye forum kunne Jernbanehistorisk Forum også "bare" blive til en underkategori, på niveau med "Rullende Materiel", "Trafikpolitik" etc.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato 28/04-22, 22:09Citat fra: Mads Dato 28/04-22, 15:18Citat fra: Niels Munch Dato 28/04-22, 13:19Det forhold, at jernbanen.dk's forum har skiftet platform, har måske medvirket til, at der her dukker flere emner op, der nok så godt kunne postes på Jernbanehistorisk Forum - som jo eksisterer i bedste velgående og repræsenterer en vidensbase om netop emner i den jernbanehistoriske emnekreds.M.v.h.NielsI det nye forum kunne Jernbanehistorisk Forum også "bare" blive til en underkategori, på niveau med "Rullende Materiel", "Trafikpolitik" etc.Ja, den tanke har jeg også fået.Det vil dog nok støde på massiv modstand i "konservative kredse".
Der kommer tog. Pris 270 kr.
Metroplaner
Et par GoCollective togsæt ved ovk. 141 mellem Vinderup og Struer (+2 fotos)
Lemvig havnebane 2024