Citat fra: steenth Dato 1/06-23, 10:40Citat fra: thomastog Dato 1/06-23, 05:18Citat fra: Petteri Dato 31/05-23, 17:11Citat..
DSB har planer om to Vordingborg-København via Roskilde, om morgenen fra K24, der skal køres med EB.
Jeg så det i et udkast tilbage i februar eller marts måned.
Tja, jeg vil blot gentage det du kommenterer:
Hvorfor tror du det, fordi det står i TK ?
At der står en litra i TK betyder blot, at køreplanen er udregnet efter det materiel. Det betyder på ingen måde, at det er det materiel, der ender med at køre toget.
Er vi ikke tilbage til "start" nu ?
,
Du kommer kun med generelt information, som ikke bidrager positiv til debatten.
..
Jeg kommer med faktuel information om det grundlag debatten bygger på. Det er vel altid positivt, at debatten får tilført fakta (der mangler).
Hvis ikke debatten kan tåle fakta, så er den på vildspor fra starten.
Citat fra: steenth Dato 1/06-23, 10:40..
Jeg har også set udkast til K24 og jeg kan ikke set noget om hvad for et togtype der er ud over, at det er i det togsystem, som kører imellem Næstved og Helsingør, som skal kører de tog til/fra Vordingborg. Det togsystem køres primært af EB med dobbeltdækkervogne. At der nogle gange kan komme IR4 ind på de løb - tjaa. De 2 tog har tognummer 2204 afgang Vordingborg 5.32 og tognummer 2208 afgang Vordingborg 6.32.
Så det du vil bygge debatten på, er et udkast til TK (som ikke dikterer litra), og slet ikke nævner litra.
Og du går ud fra, at det nok bliver EB, fordi det plejer at være EB i det togsystem.
Jeg vil mene, det er positivt bidrag til debatten, at bringe den ned på jorden, med fakta, i stedet for at blot at bygge på rygter, formodninger, og gæt.
Indrømmet, hvis man kan holde fakta ude af debatten, så kan man komme med nogle meget mere farverige konklusioner :-)