Citat fra: Time will tell Dato 2/06-23, 17:00Citat fra: thomastog Dato 2/06-23, 10:04..
Jeg vender tilbage, hvis du forholder dig til noget af det jeg skriver.
Eftersom Banedanmark ikke har udgivet noget udkast til Tjenestekøreplan for K24 så er det lidt mærkeligt at blive ved med at kører rundt i den ting.
Nogle fortæller, at der kommer EB i to morgenløb.
Jeg spørger til hvor de har informationen fra, og spørger om det er fra K24. Og at hvis det er derfra, så er det ikke sikkert at det er den materiel-type der vil blive anvendt.
Ingen andre forklarer hvor informationen kommer fra, derimod argumenteres med, at man har set et udkast til K24... hvor der endda oplyses at der ikke er angivet materieltype.
Så det er ikke mig der kører rundt i det. Jeg nævner blot at man ikke kan tage for givet, hvilket materiel der vil benyttes, blot det står i TK.
Citat fra: Time will tell Dato 2/06-23, 17:00Du forplumre en diskussion for sjovs skyld og det værste er at du ikke har ret da de to morgentog fra Vordingborg netop planlægges med EB+DD.
Det er skam ikke for "sjovs skyld". Jeg bryder mig ikke om din antydning.
Jeg bidrager til debatten, ved at erindre om, at materieltype oplyst i TK, ikke nødvendigvis er det, som det ender med.
Ingen benægter det, ingen fortæller at oplysningerne kommer fra andre kilder.
Så det eneste jeg har sagt er "man kan ikke regne med at den materieltype der står i TK, er det som det køres med".
Som svar, har jeg fået at man har set det i udkast til TK, underforstået at så er det ganske vist.