Det er min opfattelse, at de LINT'er, der skal til Høje Taastrup, som regel kommer dertil ved egen kraft. Jeg har i hvert fald set Lokaltogs LINT'er både på Nørreport, København H og i Høje Taastrup.
Mig bekendt er der ikke indført CBTC ved værkstedsområdet. Mens S-banen ude ved Høje Taastrup stadig var under SR og de gamle signaler, foregik langt det meste rangering omkring værkstedet i hvert fald efter mundtlige sikkerhedsmeldinger.
Og kigger man i strækningsoversigten, fremgår det også at værkstedsområdet er et permanent rangerområde, eller hvad det nu hedder i OR-S. Der kører man ikke på signaler, så vidt jeg ved.
Derudover er der også procedurer for at køre fra Høje Taastrup spor 5 (fjernbanen) og til værkstedsområdet og omvendt, og de procedurer er så vidt jeg lige kan se også indrettet på at materiel uden ICI eller CBTC kan komme den vej.
Så medmindre LINT-toget ikke kan køre selv, er det næppe nødvendigt at involvere et lokomotiv for at få den til hjulafdrejning. Og kan den ikke køre selv, er hjulafdrejning nok ikke øverst på vedligeholdelsesopgaver for det pågældende togsæt