Davs i forummet
Jeg har været lidt i tvivl om jeg skulle poste dette indlæg her eller i det jernbanehistoriske Forum, men nu prøver jeg alligevel her.
I dag var jeg ude på en gåtur i lokalområdet og da jeg gik en anden rute end jeg plejer, faldt jeg over det der højst sandsynligt er en gammel privatbane vogn, efterladt lidt inde i en skov. Sådan en jernbanenørd som mig bliver jo straks nysgerrig på sådant et fund, så derfor kunne det være fedt hvis vi i fællesskab kunne identificere vognen. Vognen blev fundet i Lundby krat mellem Gistrup og nøvling, som er forstander til Aalborg
Herunder billeder af den vedhæftet
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Det kunne umiddelbart godt ligne nogen har boet i vognen på et tidspunkt.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.å
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.