Citat fra: cslundsten Dato 25/07-23, 00:25I 2019 kunne man fortsætte rundt omkring Hudson Yards og se ned i den store opstillingsbanegård for Long Island RailRoad. Jeg ved ikke om de ender med at overdække resten af opstillingssporene - der har i hvert fald været planer derom.
Hej Carsten,Det er også mit indtryk af dine fotos i
tråden fra fra 2019, at man kunne færdes på "snippen" over 10th Ave til Morgan pakkepost terminal:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Morgan Parcel Terminal under bygningen af 'The Spur' til The High Line, 04.11.1932. På nettet kan man jo google sig til alverdens beretninger om transformeringen af The High Line til "elevated park". Nok så interessant finder jeg imidlertid en 1934-brochure, udgivet af New York Central, der beskriver godsbanen:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Brochuren kan downloades som pdf (16,6 MB) herfra:
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet..
Bedste hilsener
Niels