Var i går en tur på Fyn, primært for at snuse lidt rundt på Svendborgbanen, men nu jeg var i Hjallese kunne jeg jo ligeså godt tage Letbanen i øjesyn
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.14 - "Pusterummet" og 11 - "Hjemkomsten" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr) Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.11 - Hjemkomsten" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr)Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.11 - "Hjemkomsten" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr) Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.15 - "Symfonien" ved perron i Hjallese. 22. juli 2022 (tdr) Som nævnt andet steds i dette forum, er det ret umuligt, at få "et skud" af både et "rigtigt togsæt" og et Letbanetog på Hjallese station, så dette er
mit bedste bud
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.Arriva AR 4085 som RA 2642 på Svendborgbanen samt Letbanetogsæt 15 "Symfonien". 22. juli 2022 (tdr)