Det er da sikkert rigtigt, at der er nogle transporter, der skal hemmeligholdes af den ene eller den anden grund, men det er så få så få ud af de mange der er. Jeg tror næppe det er hele forklaringen på, hvorfor det skal være så hemmeligt det hele. Jeg tror der er en tradition, som for nogle er meget svær at bryde, og den tradition bygger på et eller andet jeg ikke helt kan gennemskue.
TA må ikke videreformidles til 3. part. Sådan er det. Det kan diskussionen her ikke ændre på. Om det er latterligt eller ej, vil jeg ikke forholde mig til, jeg accepterer at reglerne er som de er.
Jeg er til tider også i kontakt med sådanne planer og jeg kunne ikke drømme om at dele dem, selv til fotografer jeg kender, simpelthen af den årsag at man ikke må.
Såfremt du vitterligt vil til bunds i dette og evt. have ændret reglerne således at der kommer "offentlige" TA og "hemmelige" TA, så tag det med BDK og ikke på et tilfældigt forum. - Det ændre jo ikke noget.
Der er jo nogle få der faktisk af og til tipper os andre her på forummet trods mange andres hemmelighedskræmmeri.
Og dem om det. Jeg vil bare ikke bakke op om det! Bare fordi andre kører spritkørsel, betyder det ikke at jeg også må.
Jeg håber du forstår opfordringen i dette indlæg og ikke blot opfatter det som "affejende".
/Filip