Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Thomas Tog. (Generelt)

af Jesper Andersen, 27/4 2013, 10:11 (4356 dage siden)

Hej.
Jeg syndes ikke at I skal snydes for et par billeder af Thomas Tog. Det er mest for børn og der er er mange af dem. Trods alt er Thomas jo et damplokomotiv fra England og en anden byggestil end i Danmark, så ud fra den betragtning er det også noget for os der er intereseret i tog på et andet plan.

[image]

[image]

Sjovt også at se K-maskinen "klædt" ud.

VH
Jesper Andersen

Thomas Tog.

af Johnni Christensen, 27/4 2013, 13:47 (4356 dage siden) @ Jesper Andersen

Jeg var deroppe med sønnen sidste år, og må sige at det var en kæmpe succes.
Der var stuvende fýldt hele dagen, og det er da også sjovt for entusiaster at se dette tog, og se alle børnenes glæde - man kan jo ligeså godt præge dem fra starten ;-)

Johnni

Thomas Tog.

af Ove, Struer, 29/4 2013, 10:55 (4354 dage siden) @ Jesper Andersen

Thomas er, efter min mening, en af de bedste børneudsendelser vedrørende tog der nogensinde er lavet, navnlig før de begyndte at computeranimere. Selv for en voksen er det en fryd at se denne modelbane bragt til live og der er ingen tvivl om at serien har været med til at gøre en masse børn interesserede i damplokomotiver.
Nu er jeg puritaner så kan man få fat i de første episoder som Ringo Starr indtalte har de en særlig charme.

Thomas Tog.

af re20000, 29/4 2013, 13:40 (4354 dage siden) @ Ove

Hvordan er Thomas kommet til Odense, "han" er vel næppe kørt selv?

Nold

Thomas Tog.

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 29/4 2013, 14:28 (4354 dage siden) @ re20000

Nold

Jeg har set et billede (her?) af Thomas på en sættevogn/blokvogn. Det må alligevel have kostet kassen.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Thomas Tog.

af en af Thomas´s venner :), 29/4 2013, 18:40 (4354 dage siden) @ Michael Deichmann

Nold

Jeg har set et billede (her?) af Thomas på en sættevogn/blokvogn. Det må alligevel have kostet kassen.

Thomas kommer jo fra Wales og kommer til Odense via. Esbjerg.
Han har alligevel snart taget denne tur nogle gange.
Trods det sandsynligvis er en lidt kostbart tur ;-)
da Thomas ankom

Thomas Tog.

af Mathias, 29/4 2013, 21:41 (4354 dage siden) @ Mathias

[image]

Og ligeså transporten Od-Lk 28-4 2013. Billedet er taget kort efter Ejby

Thomas Tog.

af Kaspertog ⌂, Næstved, 30/4 2013, 18:50 (4353 dage siden) @ Michael Deichmann

Nold

Jeg så sidste år d. 7/5-12 Thomas på Esbjerg havn på en blokvogn kort før den skulle hjem til øen Sodor (England) igen til hans venner.

[image]

Mvh Kasper Pedersen

--
[image]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak