LJ i foråret 1958 (Generelt)
Som du er inde på i spørgsmålet benyttede LJ en del lokomotivtrukne tog i driften. Derudover anskaffede både NKJ og NRJ tilsvarende skinnebusser, som i den daglige drift blev blandet rundt på banerne, således at fx Lollandsbanens skinnebusser ofte kunne ses på Kragenæsbanen og omvendt.
Om enkelte NRJ-tog fortsatte til Rødby Havn er mere uklart. Ved enkelte tilfælde blev der benyttet lokomotiver fra Kragenæsbanen til fremførelse af NRJ-tog til Rødby. Som for eksempel da der opstod et mindre uheld med en motorvogn fra NRJ, der gik i stå ved Svingelsvej lige efter afgangen fra Nakskov station d. 14. juni 1929. Lokomotiv fra NKJ videreførte toget mod Rødby.
Så mon ikke det også er forekommet, at NRJ-tog enkelte gange er kørt videre til Rødby Havn fx på søn- og helligdage. Til sammenligning er det en kendt sag, at flere tog på Maribo-Torrig Jernbane blev videreført ad Kragenæsbanen til Nakskov og omvendt.